Symfonia Handel Sprzedaż i Magazyn – produkt wycofany ze sprzedaży
Symfonia Handel Sprzedaż i Magazyn wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową w firmie. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz gwarancję integracji procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania ich do kontrahentów.
Łatwe dostosowanie programu Symfonia Handel do potrzeb firmy
- Możliwość elastycznego konfigurowania programu przez system parametrów i praw Użytkowników;
- Definiowanie własnych dokumentów na podstawie dokumentów wzorcowych;
- Definiowany szablon i sposób numeracji dokumentów;
- Możliwość wyboru metody rozliczania towarów w magazynach: FIFO, LIFO oraz metodą szczegółowej identyfikacji)
Pełna obsługa magazynu
- Obsługa wielu magazynów (wspólne dane kartotekowe i systemowe dla wszystkich magazynów, rozłączne dane dla dokumentów);
- Możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między oddziałami firmy pełna ewidencja stanów magazynowych;
- Możliwość tworzenia zestawień towarów, które przekroczyły stany minimalne lub maksymalne;
- Obsługa numerów seryjnych towarów”Pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych”
- Wystawienie dokumentów sprzedaży i zakupu: faktur VAT, paragonów, rachunków, faktur korygujących, dokumentów walutowych, faktur VAT RR, faktur VAT marża;
- Łatwe dostosowanie do nowych regulacji dotyczących zasad opisu towaru lub usługi na paragonach;
- Możliwość drukowania korekt w układzie not korygujących do wybranych dokumentów;
- Wystawianie dokumentów magazynowych: PZ i WZ, PW i RW, MM i korekt;
- Protokoły przeceny przeznaczone do aktualizacji wyceny aktywów obrotowych;
- Dokumenty kasowe: KP, KW;
- Możliwość użycia w każdym z dokumentów jednej z trzech, automatycznie przeliczanych, jednostek miary dla towaru;
- Możliwość wystawiania dokumentów na podstawie wcześniej sporządzonych dokumentów związanych (np. faktur z dokumentów magazynowych lub zamówień);
- Możliwość wystawienia i drukowania całego zestawu dokumentów związanych w jednej operacji (np. faktura, WZ, KP);
- Obsługa zamówień własnych i obcych (wystawianie dokumentów sprzedaży i wprowadzanie zakupu na podstawie zarejestrowanych przez program zamówień);
- Możliwość udzielenia odrębnych rabatów do ceny lub wartości dla każdej pozycji;
- Możliwość ręcznej modyfikacji cen w momencie wystawiania dokumentu;
- Możliwość odłożenia dokumentu do bufora (poczekalni) przed jego wystawieniem
Obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie
- Tworzenie raportów kasowych;
- Możliwość zlecania pojedynczych i grupowych przelewów elektronicznych;
- W ramach przelewów elektronicznych system pozwala na obsługę wielu rachunków bankowych firmy, rachunków bankowych. Istnieje również możliwość importu operacji bankowych;
- Zarejestrowane dane pozwalają wypełniać i podpowiadać większość operacji bankowych;
- Wystawianie przelewów własnych oraz rejestracja przelewów obcych;
- Obsługa dowolnych form płatności – czeków, kart kredytowych, kompensaty;
- Możliwość tworzenia dowolnej liczby rejestrów pieniężnych;
- Rozliczanie należności i zobowiązań;
- Obsługa rozrachunków walutowych, rozliczanie rozrachunków walutowych rozrachunkami w dowolnej walucie – z uwzględnieniem zmian kursów walut
Wygodne planowanie i prowadzenie określonej polityki sprzedaży
- Możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu i terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów (dla kontrahenta, grupy kontrahentów);
- Definiowanie czterech cen sprzedaży dla każdego towaru;
- Ustalanie indywidualnych cen i upustów dla kontrahentów na dany towar;
- Możliwość określenia kwotowych i procentowych upustów ilościowych dla wybranych towarów;
- Zarządzanie promocjami okresowymi;
- Możliwość prowadzenia cenników w walutach;
- Pomoc w naliczaniu bieżących cen oraz wyznaczanie cen na podstawie poziomów marży lub narzutu;
- Możliwość przeprowadzenia operacji grupowych, np. zmiana cen dla grupy towarów lub zmiana warunków sprzedaży w grupie wybranych kontrahentów
Szybki dostęp do potrzebnych informacji
- Możliwość łączenia danych z wielu oddziałów firmy w centralnej bazie;
- Możliwość zmiany organizacji informacji w każdym momencie pracy z programem;
- Szybkie i proste wyszukiwanie informacji w kartotekach wg różnych kryteriów;
- Możliwość tworzenia własnych raportów na podstawie narzędzi wbudowanych w program;
- Możliwość uszeregowania i sortowania danych w zestawieniach
Zestaw raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych
- Zestawienia handlowe (globalne, grupowe, szczegółowe) za dany okres, według dokumentów, kontrahentów i towarów;
- Kontrola rozrachunków i możliwość ich zestawienia według dowolnego kryterium; zestawienie historii rozrachunków z kontrahentem;
- Wiekowanie należności i zobowiązań można wykonać na konkretny dzień;
- Zestawienia sprzedaży za dany okres i według osób wystawiających dokumenty;
- Zestawienia towarów poniżej stanów minimalnych oraz przekraczających stany maksymalne;
- Możliwość tworzenia cennika dla wybranych towarów oraz dla określonego kontrahenta;
- Zestawienie stanów magazynowych na koniec dowolnego okresu;
- Możliwość śledzenia ruchu towarów w magazynach (w ujęciu historycznym);
- Tworzenie formularzy i zestawień inwentaryzacyjnych;
- Możliwość zapisu zestawień i dokumentów w postaci plików w formacie PDF i wysyłania ich pocztą elektroniczną;
- Generowanie elektronicznych deklaracji Intrastat
- Automatyczna synchronizacja kartotek kontrahentów z modułami Sage Symfonia Finanse i Księgowość oraz Sage Symfonia Mała Księgowość;
- Możliwość przekazywania zadekretowanych dokumentów bezpośrednio do bufora programu Sage Symfonia Finanse i Księgowość;
- Przekazywanie danych z dokumentów wystawianych przez program Sage Symfonia Handel do programu Sage Symfonia Mała Księgowość.