Skip to main content

Biura Rachunkowe

Blisko 8000 Biur Rachunkowych pracuje na oprogramowaniu Symfonia. Oprogramowanie Symfonia zapewnia kompleksowe rozwiązania finansowo-księgowe, kadrowo-płacowe. Procesy w Biurach rachunkowych mogą być zautomatyzowane a komunikacja z klientem uproszczona.

Oprogramowanie Symfonia dla Biura Rachunkowego obejmuje:

Pełna księga handlowa dla jedno lub wielooddziałowej firmy

Uproszczona księgowość daje możliwość obsługi osób fizycznych w formie KPiR oraz ryczałtu

Obsługa kadr i płac z automatycznym obliczaniem podatków i obsługą pracowników dla klientów BR

Możliwość wglądu w dane dla klienta BR

Dodatkowe aplikacje Symfonia, które wspomogą działanie Biura Rachunkowe:

Symfonia Elektroniczny Obieg Dokumentów.

Automatyzacja przetwarzania i rejestracji dokumentów. Celem aplikacji jest usprawnienie przepływu dokumentów firmowych oraz ułatwienie wymiany informacji między pracownikami. Narzędzie umożliwia przypisanie każdemu z nich osobnych uprawnień, dzięki czemu poufne informacje są przechowywane i przekazywane w bezpieczny sposób.

eBiuro

Szybkie fakturowanie i obsługa magazynu. Proste księgowanie i rozliczanie płatności. Automatyzacja dzięki OCR .Komunikator pozwalający na bieżący kontakt z klientem. Logowanie z dowolnego miejsca na świecie przez przeglądarkę internetową.

Zadzwoń teraz