Biura Rachunkowe
Blisko 8000 Biur Rachunkowych pracuje na oprogramowaniu Symfonia. Oprogramowanie Symfonia zapewnia kompleksowe rozwiązania finansowo-księgowe, kadrowo-płacowe. Procesy w Biurach rachunkowych mogą być zautomatyzowane a komunikacja z klientem uproszczona.
Oprogramowanie Symfonia dla Biura Rachunkowego obejmuje:
Pełna księga handlowa dla jedno lub wielooddziałowej firmy
Uproszczona księgowość daje możliwość obsługi osób fizycznych w formie KPiR oraz ryczałtu
Obsługa kadr i płac z automatycznym obliczaniem podatków i obsługą pracowników dla klientów BR
Możliwość wglądu w dane dla klienta BR
Dodatkowe aplikacje Symfonia, które wspomogą działanie Biura Rachunkowe:
Symfonia Elektroniczny Obieg Dokumentów.
Automatyzacja przetwarzania i rejestracji dokumentów. Celem aplikacji jest usprawnienie przepływu dokumentów firmowych oraz ułatwienie wymiany informacji między pracownikami. Narzędzie umożliwia przypisanie każdemu z nich osobnych uprawnień, dzięki czemu poufne informacje są przechowywane i przekazywane w bezpieczny sposób.
eBiuro
Szybkie fakturowanie i obsługa magazynu. Proste księgowanie i rozliczanie płatności. Automatyzacja dzięki OCR .Komunikator pozwalający na bieżący kontakt z klientem. Logowanie z dowolnego miejsca na świecie przez przeglądarkę internetową.