Symfonia Gwarancja – usługi aktualizacji
Gwarancja to forma zabezpieczenia użytkownika, żeby był pewny że jego oprogramowanie jest zawsze zgodne z przepisami/ustawami wymaganymi przez ustawodawcę.
Aktualne wsparcia gwarancyjne które świadczy producent firma Symfonia Sp z o.o. zawarte są w poniższej grafice:
Usługi wsparcia technicznego dzielimy na: czat, eBok, infolinia, społeczność, baza wiedzy.
Regulamin świadczonej usługi (Gwarancja archiwalna) dostępny jest tu:
Gwarancje dla licencji dożywotnich (produkt archiwalny) dzielimy:
Pakiet Symfonia Gwarancja Podstawowa+
Rozwiązanie, które otrzymujesz wraz z zakupem abonamentu dowolnego naszego programu. Możesz się dzięki niemu cieszyć aktualizacjami prawnymi. W Pakiecie tym otrzymasz również dostęp do centrum wiedzy.
Pakiet Symfonia Gwarancja Komfort+
Rozwiązanie zapewniające stały kontakt z naszymi ekspertami i dostęp do wszelkich zmian w programie – zarówno aktualizacji prawnych, jak i nowych funkcjonalności. Oprócz tego możesz liczyć na wsparcie techniczne udzielane telefonicznie przez naszych konsultantów oraz dostęp do centrum wiedzy.
Symfonia Gwarancja VIP+
Zapewniamy nie tylko zmiany funkcjonalne i aktualizacje prawne, lecz także szybki kontakt telefoniczny z naszymi ekspertami i zdalną pomoc na Twoim komputerze, oddzwonienie na życzenie. Oprócz tego stały dostęp do centrum wiedzy.
Grafika z zawartością poszczególnych usług poniżej:
Symfonia gwarancja | ||||||
Produkty z licencją bezterminową | Produkty w subskrypcji | |||||
Benefity | Podstawowa | Komfort | VIP | Podstawowa + | Komfort + | VIP + |
CENTRUM WIEDZY | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
AKTUALIZACJA PRAWNA | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
TECHNICZNE WSPARCIE TELEFONICZNE | – | ✓ | ✓ | – | ✓ | ✓ |
AKTUALIZACJA FUNKCJONALNA | – | – | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
ODDZWONIENIE NA ŻYCZENIE | – | – | ✓ | – | – | ✓ |
PIERSZEŃSTWO DODZWONIENIA | – | – | ✓ | – | – | ✓ |
POMOC ZDALNA | – | – | ✓ | – | – | ✓ |
CENTRUM WIEDZY | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |