Skip to main content

Symfonia ERP Contact Manager

Symfonia ERP Contact Manager to intuicyjna aplikacja wspierająca proces zarządzania relacjami pomiędzy kartotekami Kontrahentów, kalendarzami i ofertami w ramach modułu Handel Sage Symfonia ERP.

Umożliwia:

  1. Rejestracja danych „kontaktu”.
  2. Powiązanie kontaktu do konkretnego kontrahenta (kontrahentów)
  3. Opisywanie ról kontaktów u kontrahenta np. opiekun handlowy
  4. Rejestracja zdarzeń: telefon, mail, oferta
  5. Integracja z klientem poczty, możliwość wysłania maila z poziomu Contact Managera
  6. Planowanie czynności powiązanych z kontrahentem
  7. Zarządzanie kalendarzem, harmonogram dnia, tygodnia, miesiąca
  8. Zarządzanie statusami zdarzeń w kalendarzu
  9. Tworzenie oferty i ich modyfikowanie
  10. Wydruk oferty w oparciu o dostępne szablony dla kontrahenta lub kontaktu
  11. Przypisanie statusu ofercie
  12. Możliwość zamiany oferty na zamówienie obce
  13. Możliwość wysłania oferty z modułu ofert

         

         

Zadzwoń teraz