Symfonia ERP Contact Manager
Symfonia ERP Contact Manager to intuicyjna aplikacja wspierająca proces zarządzania relacjami pomiędzy kartotekami Kontrahentów, kalendarzami i ofertami w ramach modułu Handel Sage Symfonia ERP.
Umożliwia:
- Rejestracja danych „kontaktu”.
- Powiązanie kontaktu do konkretnego kontrahenta (kontrahentów)
- Opisywanie ról kontaktów u kontrahenta np. opiekun handlowy
- Rejestracja zdarzeń: telefon, mail, oferta
- Integracja z klientem poczty, możliwość wysłania maila z poziomu Contact Managera
- Planowanie czynności powiązanych z kontrahentem
- Zarządzanie kalendarzem, harmonogram dnia, tygodnia, miesiąca
- Zarządzanie statusami zdarzeń w kalendarzu
- Tworzenie oferty i ich modyfikowanie
- Wydruk oferty w oparciu o dostępne szablony dla kontrahenta lub kontaktu
- Przypisanie statusu ofercie
- Możliwość zamiany oferty na zamówienie obce
- Możliwość wysłania oferty z modułu ofert