Skip to main content

Symfonia ERP Finanse i Księgowość

Symfonia ERP Finanse i Księgowość to moduł obsługujący pełną księgowość przedsiębiorstw, które są zobowiązane do prowadzenia ksiąg rachunkowych w oparciu o zakładowy plan kont. Twojej firmie zapewni efektywne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Tobie da możliwość śledzenia kondycji finansowej firmy i natychmiastowego reagowania na zmiany.

Wybierając Symfonia ERP Finanse i Księgowość: 
  1. Minimalizujesz ryzyko popełnienia błędów i usystematyzujesz powtarzalne, czasochłonne czynności, dzięki jednej, centralnej bazie danych dla całego systemu,
  2. Dane do systemu wprowadzasz tylko raz,
  3. Elastycznie dostosujesz system do specyficznych potrzeb i procesów Twojej firmy oraz podniesiesz komfort pracy jego użytkowników,
  4. Zyskujesz wygodne narzędzie do grupowego rozliczania płatności – sam decydujesz, kiedy i ile osób otrzyma przelew,
  5. Wzmocnisz kontrolę nad rentownością podjętych działań, analizując dokumenty gromadzone pod konkretnym projektem lub kontraktem.
Zadzwoń teraz