Symfonia ERP Finanse i Księgowość
Symfonia ERP Finanse i Księgowość to moduł obsługujący pełną księgowość przedsiębiorstw, które są zobowiązane do prowadzenia ksiąg rachunkowych w oparciu o zakładowy plan kont. Twojej firmie zapewni efektywne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Tobie da możliwość śledzenia kondycji finansowej firmy i natychmiastowego reagowania na zmiany.
Wybierając Symfonia ERP Finanse i Księgowość:
- Minimalizujesz ryzyko popełnienia błędów i usystematyzujesz powtarzalne, czasochłonne czynności, dzięki jednej, centralnej bazie danych dla całego systemu,
- Dane do systemu wprowadzasz tylko raz,
- Elastycznie dostosujesz system do specyficznych potrzeb i procesów Twojej firmy oraz podniesiesz komfort pracy jego użytkowników,
- Zyskujesz wygodne narzędzie do grupowego rozliczania płatności – sam decydujesz, kiedy i ile osób otrzyma przelew,
- Wzmocnisz kontrolę nad rentownością podjętych działań, analizując dokumenty gromadzone pod konkretnym projektem lub kontraktem.