Symfonia Mobilny Handel
Symfonia Mobilny Handel jest aplikacją dedykowana telefonom i urządzeniom wyposażonym w system Android oraz dodatku do programu Symfonia ERP Handel. Symfonia Mobilny handel pozwala zarządzać sprzedażą w biurze i w terenie w czasie rzeczywistym (online). Aplikacja ta umożliwia: składanie zamówień, wystawianie faktur, sprawdzanie stanów magazynowych oraz danych kontrahentów.
- Cyfryzacja sprzedaży – za pomocą smartfona możesz zaplanować i optymalizować wizyty u klientów, przeglądać stany magazynowe, zamówienia, kalendarz wizyt, zarządzać sprzedaż w tym fakturami i paragonami, mieć wgląd w obsługę zamówień, promocje, merchendising.
- Automatyzacja sprzedaży – pozwala na przekazanie informacji z Symfonia ERP Handel np: towary które mogą być sprzedawane w aplikacji mobilnej, elektroniczne faktury lub zamówienia
- Mobilna obsługa akcji marketingowych – za pomocą Symfonia Mobilny handel możesz planować akcje marketingowe. Wizytę u klienta możesz dokumentować zdjęciami
- Mobilny planer dnia pracy – Kierownik działu ma możliwość planowania tygodnia pracy handlowców w programie Symfonia ERP Handel oraz możliwość modyfikowania poszczególnych tras. Handlowiec otrzymuje te informacje w Symfonia Mobilny Handel
- Poprawa relacji z klientem – składanie zamówień drogą elektroniczną wpływa na łatwiejsze przekazywanie informacji między poszczególnymi działami. To z kolei wpływa na jakość, szybkość obsługi klienta końcowego